Tere tulemast!

Tänase pöördelise riigi- ja maailmasündmuste taustal olen ma lõpuks otsustanud blogi pidama hakata. Okei, tegelikult mõtlesin üsna pikalt sellele ja see peaks olema mul juba 3. kord. Alustasin kunagi pubekaeas veits blogimist (ei kujuta ette mis jama kirjutatud sai), siis paar aastat tagasi pidin ülikoolis ühes aines (Kaja Tampere andis) poolkohustusliku ülesandena blogi pidama. Ja nüüd on siis kolmas või õigemini neljas kord. Üritasin täna alguses Wordpressi seda teha, aga seal olid need seaded ja funktsioonid nii võõrad ja keerulised. Mingi tunnikese-kaks jamasin, siis enam ei jaksanud ja tulin siia üle.

Teen siis kiire ülevaate küsimus-vastus vormis, et saaksite aimu, miks blogimisega uuesti alustasin ja mida siit blogist edaspidi leida võib.

Kes ma muidu üldse olen?
Hei! Olen Andra, kakskümmend neli aastat siin juba maailma kompanud. Veel olen paar head või siis mitte nii head aastat olnud tallinlane. Igapäevaselt olen ühes riigiasutuses assistent, lisaks sellele veel vabakutseline toimetaja noorteajakirjas YU Magazine. Vabal ajal olen ka suur fotoentusiast, -huviline.

Miks otsustasin blogima hakata?
Tänane ühiskond on niivõrd infoküllane ja sealjuures on aina populaarsemad just blogiplatvormid. Samuti levib info kiiresti ja hästi just blogi kaudu ning paljud ettevõtted jms teevad seetõttu ka blogijatega aina rohkem koostööd. Nagu ma olen aru saanud, siis on see muutumas ka järjest soodsamaks lisatuluallikaks. Seega why not, mulle kirjutada meeldib ja see on hea võimalus eneseväljendamisoskust parendada ja meelelahutust pakkuda. Samas õpetab ka distsipliini, kuna mu fotoleht on küll vahel üsna kaootiline, st et postitan nii kuidas juhtub. 

Millest blogima hakkan?
Täpset kontseptsiooni ei ole veel paika pannud, aga tean, et tahaks oma suurest hobist pildistamisest kirjutada. Kindlasti tuleb juttu ka meedia ja ühiskonna teemadest ning ehk veidi ka meedia telgitagustest (olen vabakutseline toimetaja). Samuti luban, et kirjutan arvustusi/soovitusi mõnest paigast, tootest, raamatust, filmist vms, mis mind mingil moel kõnetab.

Kindlasti on blogikene veel lapsekingades ja see disain on ka väga lihtsakoeline ja kiiresti tehtud. Seega don't mind eks. Asi areneb vaikselt! :)

Mina eelmisel suvel, kuna ma praegu haige, siis pildikõlbulik ei ole.



Millal teie blogima otsustasite hakata ja millest blogite?

Kommentaarid

Populaarsed postitused