Raamatuhullus

Viimasel ajal on mind tabanud täielik raamatuhullus. Alates vist sest ajast kui Kultuurikatlas see tasuta raamatu laat oli. Skoorisin sealt endale tagasihoidlikult vist mingi viis raamatut võrreldes mõne kastitäis raamatuhulgaga. Kuna seal ilge trügimine käis ja rahvast oli ikka murdHetkel teoseid ei mäleta nimetada, kes teada tahab jätku kommentaar, vaatan kodus järele.

Muide võitsin seal juhuslikult Facebooki loosiga Jim Ashilevi "Armastuskirju teatrile". Kahjuks pole seda veel jõudnud lugeda, aga olen kuulnud, et see pidi väga hea raamat olema ja nii Jim on ise ka äge, seega täitsa usun, et maruvahva lugemine mind ees ka ootab.

Jim andis ka väikse intervjuu raamatulaadal 

Vahepeal leidsin veel juhuslikult kuskilt Facebooki grupist, et keegi jagab tasuta raamatuid, kuna kolib ära ja muud jutud. Leidsin sealt kohe endale "Tšempionide eine", mida olen juba ammu mõelnud lugeda. Minu arvates kuulub see n-ö klassikalise menuraamatu sarja, mida lugeda tasuks, aga see on kõigest minu arvamus. Igatahes praegu ma täitsa loen seda ja see on mul iga päev käekotiga kaasas. Iseasi kui palju seda lugeda saan, aga bussisõidud ja muu pläma ajal kulub rohkem kui küll asja ette.


Fun fact: alustasin Tšempionide einega täpselt 11.11 nagu raamatuski

Aga sellega mu "raamatuhullus" ei ole veel lõppenud. Eelmine nädal käisin Apollos emale sünnipäevaks kudumis- vms käsitööraamatut otsimas ja millega ma poest väljusin? Ikka ilma selleta, aga aga aga.. leidsin endale mingi 2-3 euro eest (tk) siiski kaks raamatut, mille leiunurgast üles noppisin. Tundusid tutvustuse järgi, et need on praegusel eluhetkel täpselt minu jaoks, seega ei suutnud lihtsalt ostmata jätta.

Üks neist oli "Mr Gwyn". Polnud sellest varem kuulnud, ent see lugu tundub nii kaasahaarav ja kuidagi nii samastatav. Otsin ka hetkel omale paremat väljundit ja siis see ajakirjandusteema veel sinna lisaks on nagu kirss tordil. Igatahes ootan millal seda juba lugeda saan.

Teiseks leiuks osutus "Papagoi piprapuu otsas", mis tundub niivõrd rikkalik seiklus. Reisihuvilisena armastan ma palju ka reisikirju, -jutte jms lugeda, kui ise parasjagu reisida ei saa. See tundub nagu vaimse rännakuna kaugetesse eksootilistesse radadesse. Mida ma veel saan öelda? Peate vast ise raamatu letilt haarama, kuni veel võimalus on. 3,37 eurot on ju maruhea hind ühe intellektuaalse seiklusrikka rännaku eest. Praegu on see veel päris paljudes kauplustes saadaval. Seega "jõuab, jõuab, jõuab" nagu Reket ütleb.

Sellega mu Apollo "rännak" veel ei piirdunud - haarasin ka mehele meestepäevaks ühe raamatu. See oli ka ühe mu heade leidude kastis. Nimelt siis Märten Krossi "Hullumäng". See räägib siis kuidas ajateenistuse eest hullu mängides ära viiliti ja mis seal täpselt juhtus. Ma ei tea, tundus kuidagi põnev süžee ja mehele ka see teema meeldib, seega miks mitte. Samas aga absoluutselt ei välista, et naistelgi huvitav lugeda poleks.
 
Lisaks olen nüüd veel suutnud endale sebida kolm raamatut: Victor Hugo "Mees kes naerab" ja Margaret Mitchelli legendaarse "Tuulest viidud" (1. ja 2. osa ). Need jälle avastasin kuskilt Facebooki raamatugrupist vms juhuslikult, kui sõitsin pühapäeval Pärnust bussiga Tallinna. Keegi Mairi jagas seal postitust, et müüb sümboolse 1 euro eest üle saja raamatu. "Püha müristus", ütlen ma selle peale. See ju puhta muidu saadud. See valik oli tõesti lai ja valisin täitsa esimesest instinktist need raamatut, kuna olen varem neid näinud ja kuulnud, et hea valik. Eile mainisin juhuslikult mehele ka, et lähen täna neile raamatutele järgi ja ta valis ka kohe hunniku raamatu sealt. Nt see ajaloo- ja sõjateemaline "Gulagi arhipelaagi" seeria või Charles Dickensi "David Copperfieldi". Kokku saame 8 raamatut ja 8 euroga!!! Milline õnn, lähen neile täna järgi. :)

meie raamatusaak

 Hetkel loengi siis seda "Tšempionide einet" ja veel sõbrannalt laenatud "Mehed on Marsilt, naised Veenuselt". Täitsa hullumeelne, nii palju on järsku lugeda, aga vaba aega võiks ainult rohkem olla.

 
Milliseid raamatuid te viimati ostsite? Mida hetkel loete?

Kommentaarid

Populaarsed postitused