Photowalkest

Jube kiire elu on ikka, ma ei tea puhkus ka vist ei aita, siis on jälle muud tegemised. Peab vist vähem kohustusi enda kaela võtma. :)

Tahaks kiirelt aga teiega väikest shooti jagada, et asi päris igavaks ei kisuks. Nimelt jõudsin mai lõpus photowalkesti üritusele Paekaldale pildistama. Ma muid pilte pole veel ära töödelnud, aga Triinust sai nii mõnusad pildid, et neid lihtsalt pidin kohe näppima. Jalutus kujunes mul ka lõpuks põhiliselt Triinu pildistamiseks, kuna valgus oli enne päikeseloojangut üsna intensiivne, siis väga hääd miskit ei saanud, mõni lähivõte siiski meeldib. Muide olen viimasel ajal ka avastanud, et köidab rohkem inimeste jäädvustamine keskkonnas kui lihtsalt keskkonna pildistamine v detailide jäädvustamine. Seega olen viimasel ajal portreesid ja välisshoote ilusate inimestega teinud. Neist ka juba peagi lähemalt.

Niisiis killuke hiliskevadet siia.
















Kommentaarid

Populaarsed postitused