Mis on see imeravim Sacha Inchi õli?



Kui aus olla, siis mul läheb seda nime lugedes keel alati sõlme, aga see ei tähenda, et toode hea ja kasulik ei oleks.

Sacha inchi nimelt on inkade mandli õli, mis oma koostiselt on üks parimaid seemneõlisid just toiteväärtuse poolest. See sisaldab heas vahekorras Oomega 3-6-9 rasvhappeid. Need on olulised ained, mida inimorganism ise ei sünteesi, kuid mida vajame/saame (kohati) toidust.

õli on kerge ja mõnusa kujuga käepärases pakendis

Amazonase vihmametsades kasvatatud õli ise on muidu üsna mahe, aga minu jaoks veidi liiga tummise pähkli lõhnaga. Mistõttu ma niisama seda võtta ei tahaks, aga samas saab edukalt seda kastmetesse jm toidu sisse lisada.

Sacha inchi õli kui supertoitu tõestavad ka kahel aastal saavutatud auhinnad: The Annual Natural Food Awards 2014 ja Friend of the Earth Award 2015.

Õli on selline mahe, kerge kollaka tooniga ja konsistentsilt nagu õli ikka.

Õli aitab hästi küüsi ja juukseid tugevdada, on kasulik tervislikul toitumisel, aitab ennetada ja vältida depressiooni ning mäluga seotud probleeme. Samuti vähendab valutundlikust, toetab liigeste tervist ja parandab nägemist. Jaa tõesti, parandab nägemist! See on minu arvates üsna imekspandav ja ma loodaks küll sellega vähegigi oma nägemist parandada.

Vaata ka lihtsat ja lühikest VIDEOT Sacha Inchi kasulikkusest:



Minu teada loosib ka praegu Facebookis Meravita seda õli välja. Ma küll kindel ei ole, midagi nägin, aga tasub SIIT uurida.

Kel veel küsimusi tekkis või huvi suurem siis vaata SIIT täpsemalt.

Kommentaarid

  1. Aitäh info ja piltide eest, kellegi teise kogemustest on alati kasulik õppida. Ma olen mõnda meravita toodet kasutanud, aga ei teadnud, kuidas see õli täpsemalt on ega ka seda, et tal nii palju kasulikke omadusi on. Mulle pähklimaitse sobib, niiet läheb kaubaks, ja just toitudele lisamiseks mõtlesingi.

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused