VIDEO! Spordi- ja kaalufriikide parim sõber

Foto: Pixabay                               

Hei-hei.

Vabandan väga, et pole siia ulmeliselt kaua jõudnud. Eks see ole mulle veel üsna uus väljund ja nii palju tegemist on olnud, et nii kiire ja koju jõudes enam väga midagi teha ei jõudnud.
Enne kui muust põnevast räägin, tahtsin tutvustada teile ühte imelist toodet, mille hiljuti enda jaoks leidsin.

Mõni aeg tagasi rääkisin Sancha Inchist ning siis jäigi Meravita lehelt silma selline toode nagu rasvapõletaja Aafrika mangoga.

Algul oli veidi skeptiline, sest terve turg on neid n-ö kaalulangetajaid täis, millel tegelikkuses pole suurt mõju olnud. Noh muidugi on suur osa ka sellel kui palju ja mida inimene sööb ja kui palju trenni teeb.


Vabandan väga kvaliteedi ja hektilise jutu pärast, aga mu fotokas otsustas filmimise ajal jätkuvalt ise varem videod ära lõpetada, mistõttu pärast mitmedat proovimist tegin siis kiire tutvustuse telefoniga. 


Tunnistan ausalt, et ega ma pole ammu trenni teind, kuid suvi on lähedal, mis tähendab, et mõni lisakilo põletamine kuluks hädasti ära. Just nimelt mõni, sest ega ulmeline oleks loota et paari kuuga nüüd -15 kg võluväel kaob. Mõne puhul see võib-olla toimib ka, ei saa päris välistada, oleneb kehakaalust ja eesmärkidest.

Miks ma siis otsustasin rasvapõletaja endale hankida? Eelkõige seetõttu, et see on looduslik toode. Lisaks on Aafrika mango seemned hinnatumaid ning populaarsemaid asjad kõhnmusi soodustamisel. Nt kuulus saatejuht dr Oz on selle kohta öelnud "ime käsiapteegis". Ja nii palju kui ma ta saateid näinud, siis tüüp teab, millest ta räägib.

Kapslid aitavad ka ainevahetust parandada, mis ka kaalule paremini peaks mõjuma. Samuti reguleerib leptiini taset kehas, mis tähendab, et näljatunne peaks vähenema (mille peale ma eriti loodan, sest tööajal on nälg ja isud kerged tekkima). Veel vähendab see kolestorooli ja veresuhkru taset ning väsimustunnet.

See on kõik omavahel seotud, sest kas te pole tähele pannud, et mida väsinumana ennast tunnete, seda rohkem tekib äkilisi isusid ja näljatunnet. Mis omakorda soodustab rämpsu söömist ja seetõttu kolestoroolitase tõuseb jne.

Kapslid tunduvad, aga eriti tõhusad oma lubadusega, et need aitavad kaalu kaotada just probleemselt kõhupiirkonnalt, kust teadagi on raske "pekki" maha saada. :) Lubadus on hea, eks näis kuidas töötab. Kuna ma alles hakkasin seda võtma, siis ma toime kohta öelda ei oska, ent hiljem saan kindlasti kokkuvõtte teha.

Seda soovitatakse võtta 2 korda päevas umbes 30 min enne hommiku- ja lõunasööki. Hommikusöögiga saab mul veidi probleeme olema, kuna raske on hommikul selle võrra varem ärgata, aga variant on ka natuke hommikusöök edasi lükata. Eks näis kuidas jõuab.

Igatahes imestan ma, et see imetoode on nii odav ja samas nii "kvaliteetne", kui nii saab öelda. Seega tasub proovida! :)


Ps. Tegu pole reklaampostitusega, vaid minu isikliku arvamusega. :)

Kommentaarid

  1. Hea postitus. Olen praegugi toote puhul pisut skeptiline, kas sinu puhul toimis ja mis on hetkel tulemused ?

    VastaKustuta
  2. Aitäh! :) Tead, pean ausalt ütlema, et pole suutnud seda veel väga regulaarselt võtta. Rasked on just kibekiires hommikud, nagu ikka. Samas peab tunnistama, et enesetunne on küll paremaks läinud ja n-ö näksimised vahelt ära jäänud v tunduvalt väiksemaks läinud. Samas olen hakanud ka ise rohkem trenni tegema seega ma ei tea kumb see veidi kaalu on langetada aidanud. Kapslid kindlasti aitavad mingil määral sellele ka kaasa, aga toitumine on ka väga-väga oluline. Üritangi pärast kuuri teha mingi kokkuvõtte ka, et selgem pilt oleks. Samas aga proovida ikka soovitan, kuna Meravita puhul on tegemist ka suht "öko" ehk loodusliku tootega.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kas te soovitaksite toodet kõikidele või ikkagi oleks vajalik ainult teatud sihtgruppidele see vajalik ?

      Kustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused